MENU

Dovolená 2008.

Jako každý rok v létě, tak i letos jsme vyrazili s Barunkou na cesty po vlastech českých nebo spíš Moravských. První den společné dovolené jsme již tradičně vyrazili na návštěvu za babičkou do Etynku. Tam jsme jeli společně s Lucinkou, kterou jsme večer museli vrátit. V pondělí jsme pak vyrazili do světa:

Pondělí 11.8.2008 bylo cestovní, když jsme dorazili do Zábřehu tak jsme měli dost a už jsme jen odpočívali. :-)

Úterý 12.8.2008 S Barunkou, Šimonkem, Gabčou, Mímem a Babičkou jsme vyrazili na Rešovské vodopády, kam jsme nakonec dobloudili. Asi 1500m a 1500m zpátky a kousíček po žebříčkách bylo maximum co jsme v této sestavě mohli bez újmy na zdraví absolvovat. Takže vyčerpáni pochodem v letním parnu jsme po těech hodinách v přírodě vyrazili na oběd do Uničova :-P fotky zde ;-)

Středa 13.8.2008 Ve středu bylo sice teplo, ale pršelo a tak i vzhledem k únavě z předchozího dne jsme projistotu zvolili odpočinkový program s činnostmi pod střechou. Na čtvrtek jsme naplánovali výlet na naučnou stezku na Rejvíz a dokončení túry na rozhlednu Zlatý Chlum, kterou jsme vzdali minulý rok na Čertových kamenech. :-D

Čtvrtek 14.8.2008 Ve čtvrtek jsme se se Šimonkem,Barunkou a Gabčou vypravili na prohlídku rašeliniště na Rejvízu. Šimonek čapal skoro celou cestu sám. Chodilo se po dřevěných chodníčcích a to se nejen jemu a Barunce moooc líbilo. Na konci cesty bylo krásné mechové jezírko s úplně černou vodou. :-D Nakonec jsme se zajeli do Jeseníku na náměstí do hotelu najíst a vyrazili jsme k domovu. Obě děti po cestě spali. :-P Fotky zde ;-)

Pátek 15.8.2008 V pátek jsme se vypravili dokončit konečně výstup na rozhlednu Zlatý Chlum tyčící se nad městem Jeseník. Bohužel po vedru z předchozího dne přišla v noci bouřka a udělali se mraky a mlha, takže jsme toho z vršku moc neviděli. Útěchou nám byly krásné pohledy se sluncem prosvítající mlhou, které jsem pozorovali cestou do kopce. I když se jednalo náročný výstup do prutkého svahu po kamenecha kořenech nejlíp ho snášel Šimonek. Cestou dolů jsme ho radši snesli a najedli se na Čertových kamnech v hospodě. Bára tak dlouho otravovala až jsem museli vylést i na Čertovi kameny, výstup jsme vykonali sami s Barčou a pro ostatní jsme ho natočili. :-P Fotky zde ;-)

Sobota 16.8.2008 V sobotu byla hrozná zima a pršelo a tak i vzhledem k únavě z předchozího dne jsme raději zůstali doma a regenerovali a to i díky vinikajícímu grilovanému masíšku, které připravil děda Jindra. 8-)

Neděle 17.8.2008 V neděli jsme se vypravili odpoledne na pouť na hrad Sovinec, byla tam fúra jídla, pití ukázek starověkých řemesel a starobylého způsobu života a také samozřejmě zábavy :-P Fotky zde ;-)

Pondělí 18.8.2008 V pondělí jsme se vydali na radu Jindry na zříceninu hradu Rabštejn. Vyrazili jsme jen s Barunkou, protože jsme byli varováni, že se jendá o náročný skoro až horolezecký výstup. A taky že jo, ale stálo to za to nahoře byl krásný výhled, počasí bylo nádherné takže výlet jak má být. :-P Fotky zde :-)

Úterý 19.8.2008 V úterý jsme se zase sami s Barunkou vydali prohlédnout si vodopády na Bílé Opavě. Dojeli jsme autem a busem na Ovčárnu a pak šli podél Bílé Opavy zpět na Hvězdu. Cesta byla namáhavá, kluzká, ale zato v krásném horském prostředí. :-P Fotky zde :-)

Středa 20.8.2008 Nakonec dovolené jsme se vypravili na návštěvu za prarodiči do Brna. :-P Fotky zde :-)

Čtvrtek 21.8.2008 Konečná, cestujeme do Prahy :-( . Dovča proběhla bez úrazu či jiné úhony a moc se nám s Barčou, Šimíkem a Gabčou líbila. Počasí prakticky až na asi dva dny ideální takže jedním slovem supeeeeerrrr!!!!! ;-):-):-P:-D

Následující text: Plány na dovču 2009 »»»

autor: Taťka | 13. 8. 2008 St 11.18 | vytisknout | Výlety, Barunka, Šimonek | 3 komentáře (24. 8. 2008) | 719x

Komentáře k textu

Rss komentářů - Formulář pro nový komentář

reaguj[1] web Taťka Dovolená 2008

Je po dovolené a už je na světě deník i fúra fotek ve fotoalbu. Koukejte hodnoťte a komentujte. Je to tady k tomu :-D

24. 8. 2008 Ne 12.28
reaguj[2] Barča Žádný

Mě se tyhle stránky moc líbí tati :-D ;-) :-P

27. 2. 2009 Pá 12.55
reaguj[3] Taťka Díky Baru

[2] Barča:Barunko děkuji ti za pochvalu :-D, když budeš chtít tak mi můžeš začít pomáhat s náplní těchhle stránek ;-)

27. 2. 2009 Pá 16.27
Přidej komentář!

Gravatar povolen.

Kliknutím vložíš: Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|
Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky. Pokud se komentář nezobrazí, neprošel bezpečnostní kontrolou a já jej musím schválit přes administraci. Nevkládej jej prosím znovu.
ZADEJTE ZDE KONTROLNÍ KÓD!!!!!!!